Odchodom montážneho tímu začína veľmi dôležitá etapa – zapracovanie a zaškolenie. Súčasťou nášho odovzdania sú revízne správy, návody na používanie apod.
Aby sme maximalizovali životnosť nami dodaného nábytku, zoznamujeme riaditeľa a školníkov s najčastejšími príčinami poškodenia nábytku a poradíme im, ako si na hlavného vinníka posvietia:
Pravdepodobne každý z nás pozná od detstva univerzálneho vinníka všetkých problémov zvaného SAMOSATO. „Kto rozbil to okno“ „Samo sa to!“ „Kto rozlial vodu po podlahe?“ „Samo sa to!“ „Kto počmáral lavicu?“ „Samo sa to!“ „Kto roztrhal mapu Európy?“ „Samo sa to!“ „Kto rozbil tú stoličku?“ „Samo sa to!“
Málokedy sa po detskom vyvádzaní behom školských prestávok nájde iný vinník než tento známy recidivista SAMOSATO. Už niekoľko storočí, hlavne od zavedenia povinnej školskej dochádzky, sa výrobci školského nábytku a ostatného vybavenia škôl márne pokúšajú vyrobiť niečo, čo by bolo 100% odolné voči tomuto démonovi, ktorý nevinným žiakom a študentom ničí školské lavice, stoličky, tabule, pomôcky… a úbohé deti si potom nemôžu v takom zničenom inventári naplno vychutnávať a vstrebávať múdrosti plynúce spoza katedry.
Musíme sebakriticky priznať, že ani našej spoločnosti sa doposiaľ nepodarilo vyrobiť dokonalo nezničiteľný nábytok. SAMOSATO by možno dokázal rozbitý atóm, keby ho bol pedagóg nechal behom školskej hodiny kolovať medzi žiakmi, alebo by ho nedajbože cez prestávku zabudol v triede. Viac-menej nejaké produkty blížiace sa tomuto nezničiteľnému ideálu máme v ponuke. A pokiaľ by ich nejaký SAMOSATO náhodou chcel zničiť, musel by asi siahnuť na dno svojich schopností, a i tak by jeho úsilie bolo pravdepodobne márne.